Sova - om en stund!

Just nu funderar jag inte så mycket men, i morgon, gäller det för mig att göra mig klar inför inskrivningen. Jag går på halv fri fot, under den kommande veckan, innan operationen.

I dag har det varit en okej dag. Jag fick känna på hästlukt igen. Att klappa en hästmule, är sååå mysigt. =)
Tack Erica för att du ville att jag skulle följa med dig... =)

Nu måste jag sova, så jag orkar förbereda mig i morrn.

Hur kan man vara rädd för något som samtidigt intresserar en?
Jag är rädd för typ nålar... eller smärtan de ger... men samtidigt är jag nyfiken och vill lära mig saker. =)

God natt, mina vänner! =)





Kommentarer
Postat av: carro lans

du får komma och hälsa på mina hästar någon dag om du vill och när du orkar <3 kramar :)

2011-09-27 @ 18:17:48
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack Carro! Det gör jag gärna. :)

2011-09-28 @ 05:50:10
URL: http://livetmedtvasjukdomar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!