Nästan en sömnlös natt

Hur jag än gjorde för att försöka somna, så gick det inte.... förrän klockan 4 i morse. Varför? Jag har en aning om att det har med operationerna att göra och jag vet att morgonsdagens läkarbesök spelar en viktig roll, rent känslomässigt. Vilka frågor vill jag ha svar på i morgon? kommer de svaren, göra mig lugnare eller ännu mer orolig?

Jag hoppas innerligt att allt går bra. Vilken operation dom tar först, spelar ingen roll, tror jag... det blir jobbigt vad dom än börjar med.

Hur ska jag hantera alla känslor? ska jag trycka undan dom eller låta dom komma när dom kommer?

Jag känner mig otroligt nervös inför det här. Jag trodde att jag skulle kunna vara lugn, men det är jag inte i nuläget. Hoppas att det ändras tills i morrn och tills operationerna ska genomföras. Inte nog med det, så har jag drömt så konstiga drömmar om operationerna. Dessa drömmar har gjort mig 10 ggr mer orolig inför operationerna än normalt.

Backar jag nu, så kommer jag få vänta ännu längre på att bli frisk. Det vill jag inte.

Jaja, det ordnar sig till det bästa.

Just nu i skrivande stund, har jag en liiiten ångest attack som jag försöker jobba med. =(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!