Låt kampen börja!

Fick ett besked idag från sjukhuset, att jag ska vara där på inskrivningssamtal nästa onsdag (28/9). Efter det åker jag hem... är hemma till onsdagen veckan därpå (5/10) då jag åker tillbaka och opereras. Stannar över natt och skrivs ut på torsdagen... snabbt kirrat, om inget oväntat händer på vägen.

Jag lovade ju i mitt senaste inlägg att jag ska ta något kort... jag hoppas att jag hinner det. Jag kommer inte kunna blogga under tiden på sjukhuset, men jag har tillgång till mobilen hela tiden (inte under operationen)... så jag kan allt komma in och läsa era kommentarer/hälsningar. =) Jag kommer inte glömma er, även om jag ligger där. ;)

Nu har jag med andra ord 13 dagar att förbereda mig på. ;)

Det här inlägget och många fler, hittar du också på min gästblogg hos Drugsmart.com

http://drugsmart.com/blog/cecilia_johansson/

Klicka på länken för att läsa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!