Kommer jag någonsin att acceptera?

Jag vet att jag har mamma som älskar mig... hon har alltid gjort... men jag funderar på en sak:

Kommer jag någonsin att förlåta det hon gjorde mot mig? Hon drack alkohol under graviditeten samtidigt som hon till viss del förstörde mitt liv. Att leva med skammen kommer hon få göra.. men jag får leva med konsekvenserna av det.

Varför har jag inte låtit henne se hur arg jag egentligen är för det som hon gjort? I stället har jag på ett lugnt sätt tagit samtalet. Visst, jag vet att det hjälper inte att brusa upp, Vi kan inte spola tillbaka tiden, och ändra något ändå.

Varför kan jag inte bara acceptera det och gå vidare?

Jag vet att jag till viss del inte kommer acceptera det, pga att jag inte kan läsa av allt när jag sitter i bilen. Därav kommer jag aldrig få ett körkort. *SUCK* jag vill så gärna ha ett körkort... samtidigt som jag inte vill riskera mitt och andras liv i trafiken. Jag vill inte känna mig bunden av andra för att kunna åka vart jag vill, när jag vill och hur jag vill.

Hur ska jag göra? Går det att träna upp, fokusen?

Alla era råd mottages med varm hand.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!