God morgon!

Just nu sitter jag i pyjamasen och känner mig trött och fundersam. Min mobil gick sönder igår kväll... hmm ja skärmen iaf. Telefonen funkar, men jag vet inte vad jag ska köpa för ny telefon som samtidigt inte är DYR! jag får väl gå in på expert eller något annat ställe som har telefoner och be dom hjälpa mig. Jag vet vilka funktioner jag vill ha på dom... jag kör nog på med Sony ericsson tror jag.

Jag är sugen på en iphone eller en sony ericsson experia av något slag. Den får gärna påminna om en iphone, men det måste inte vara det. Vill kunna blogga från mobilen, kolla mailen, skicka mms/sms och ta kort ;)

Nu ska jag gå ner och äta frukost.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!