Det slutar aldrig att upphöra

I veckan hände det naturligtvis igen... Utan att tänka på vad jag gjorde, tog jag med mig tandkrämen in på mitt rum på kvällen. Jag kom inte ihåg det dagen efter... men på kvällen kom jag på att jag hade burit in tandkrämen till mig. jag brukar ha tandkräm och annat på rummet. Normalt brukar jag använda en egen tandkräm, men nu lånade jag familjens.

Vad är det som gör att jag gör en del saker som jag sen inte lägger på minnet? Det är en fråga jag ofta kan ställa mig.

Blir det kortslutning i hjärnan... eller?

Har ni någon idé?

Berätta gärna om det.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!