2 dagar kvar tills inskrivning

När man inte längtar efter något, då springer dagarna fram till det som väntar. På onsdag vid den här tiden är jag inskriven på avdelningen, men är hemma ändå.

Jag tvekar inte på att jag kommer bli väl omhändertagen, men är nervös för hur de kommande 8 veckorna kommer bli. Jag hoppas inte att de kommer spricka när jag sover!

Jag har en mössa som jag hoppas ska fungera under de de 8 veckor som jag har påsarna i huvudet. Det är en puma-mössa, men den är vit med grått tryck. Jag ska kika på Allum, om jag hittar en annan mössa på onsdag efter läkarbesöket.

Jag måste sätta mig ner nu och fundera på vilka frågor jag har till de på onsdag inför operationen, så att jag kan känna mig så lugn som möjligt.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!