Nyduschad och snart redo för sängen

Usch... nu närmar det sig verkligen. på onsdag vid den här tiden är jag opererad och klar, och ligger på uppvaket, med en massa sladdar på mig, som jag förhoppningsvis inte kommer trassla in mig i. Jag hoppas att jag åter är hemma på torsdag kväll, men jag vill inte säga för mycket om den saken.

Sitter här med min kära vän "Mr. skallebank"

Vad är vitsen med att ta smärtstillande, när de ändå inte gör någon verkan?

I morrn blir det att bädda rent i sängen och lägga fram rena kläder att ta på sig efter att jag har tvättat mig de 2 gånger som jag ska göra i morrn. Den sista dubbelduschen gör jag, tidigt på onsdag morgon...

Min största utmaning i morrn blir väl att hålla Salt borta från mitt rum och att INTE klappa några djur.

 Näe, nu måste jag nog sova.


Salt tror säkert att han äger min säng!! :P Han gillar i varje fall att bre ut sig.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!