Lördag - Helg!

Jaha, då var det slut på den här veckan då... det är bara 8-9 veckor kvar tills dess att jag kan räkna bort båda operationerna från listan på allt som jag ska göra under hösten. Hur går det då med min bok?

Jodå det går allt bra. Har dock omslag och bakside texten kvar att fixa. ;)

Igår köpte jag mig en ny mobil. Har aldrig haft en touch förut, men det känns onekligen bra att ha det. Jag har t.o.m hunnit lära mig mitt nya nummer sen igår. Jag valde ju ett lätt nummer, så slipper det att bli konstigheter med det. ;)

På tal om att det är helg, så får jag ändra mina rutiner, vad det gäller godis... vågar inte äta lösgodis längre efter det att jag fick den där reaktionen... *suck*


Här finns 2 saker som liknar det som jag åt,
som jag troligtvis kan ha reagerat på.


Jag får försöka hitta något annat gott att mumsa på, som jag förhoppningsvis inte reagerar på.
Nu ska jag ut och kolla vad de andra gör, här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!