Golden Girl

I lite mer än 3 år har du varit ifrån mig. Vi lärde känna varandra 2001 på LBRK. Jag har aldrig haft så starka känslor och känt en så kraftig samhörighet med någon häst/ponny som jag gjorde med dig.

Dessa ord vill jag tillägna dig, min älskade vän:

"Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Minnena med dig kommer för alltid leva kvar.
Du var den som fick mig att känna mig fri, och att våga ta det där steget, till utveckling framåt.

Hela 7 år fick vi tillsammans. Tack för de åren, som för alltid kommer vara de bästa i mitt liv!"



R.I.P Golden Girl 1986-2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!